STUDIU. Majoritatea turiştilor de circuite sunt influenţaţi de prieteni şi de review-urile din social media
Aproximativ 90% dintre turiştii de circuite din România spun că decizia de cumpărare le este influenţată de prieteni şi de review-urile din social media, dar şi de complexitatea programului şi notorietatea agenţiei de turism, potrivit unui studiu realizat de turoperatorul Cocktail Holidays.
„Turiştii de circuite sunt persoane interesate de istorie, cultură, tradiţii şi obiceiuri locale, au vârsta cuprinsă între 40 şi 70 de ani, au venituri medii şi peste medie, studii superioare, sunt foarte interesaţi să exploreze. Pentru alegerea vacanţei se informează pe internet, de la prieteni, de pe Facebook şi sunt influenţaţi în decizia de cumpărare de recomandările prietenilor/familiei, de review-urile pozitive, 89% dintre ei, dar şi de complexitatea programului, notorietatea agenţiei”, se arată în studiu.
Turiştii pun accent pe calitatea serviciilor (transport, cazare, masă), buna organizare a circuitului, informarea prealabilă oferită de agentul de turism, asistenţa turistică de calitate şi informaţiile oferite la destinaţie, profesionalismul ghidului. Drept urmare, aproximativ 75% dintre ei recomandă cunoscuţilor excursia făcută şi agenţia de la care au cumpărat-o.
Circuitele includ cele mai importante obiective turistice de pe traseu, a căror poveste este aflată la destinaţie, sunt programe realizate cu avionul, în mai multe ţări, şi includ cazări la hoteluri de 4 şi 5 stele.
Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.