Studiu. Consumatorii cu venituri între 1.501 şi 2.500 de euro sunt cei mai influenţaţi de calitatea şi garanţia produselor din mediul online
60% dintre consumatorii cu venituri cuprinse între 1.501 şi 2.500 de euro sunt cei mai influenţaţi de calitatea şi garanţia produselor sau serviciilor din mediul online, fiind urmați de 33% dintre consumatorii cu venituri de până la 500 euro, arată studiul „Comportamente de cumpărare în era consumatorilor digitali”, realizat de Valoria.
„54% dintre consumatorii cu venituri de 1.501-2.500 euro sunt foarte mult influenţaţi de ratingul primit de produsul sau serviciul pe care doresc să-l achiziţioneze, pe când, la polul opus, 13% dintre consumatorii cu venituri de 0-500 euro sunt cei care se declară puţin influenţaţi de acest aspect”, subliniază studiul.
Astfel, reclamele pe website-uri sunt cele mai eficiente pentru consumatorii care au un venit de 501-1.000 euro (63%) şi apoi pentru cei cu un venit de peste 2.500 euro (58%), pe când reclamele pe reţelele sociale sunt eficiente pentru consumatorii cu un venit de până la 500 euro (60%), urmaţi de cei cu un venit de 1.001-1.500 euro (53%).
În afară de preţ, brandul şi imaginea sunt factorii care influenţează decizia de cumpărare a 17% dintre cei cu venituri de peste 2.500 euro şi tot pentru 17% dintre cei cu venituri de 501-1.001 euro. Pe de altă parte, caracteristicile tehnice influenţează decizia de cumpărare a 22% dintre consumatorii cu venituri de 501-1.000 euro şi 19% dintre cei cu venituri de 1.001-1.500 euro.
În ultimele 12 luni, 74% dintre consumatori cu venituri de peste 2.500 de euro au cumpărat online îmbrăcăminte şi încălţăminte, 90% dintre cei cu venituri de 1.501-2.500 euro au achiziționat electronice şi electrocasnice, 31% dintre cei cu venituri de 1.001-1.500 euro au cumpărat produse de asigurare, iar 10% dintre cei cu venituri de 501-1.000 euro au achiziționat servicii medicale.
Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.