Economic

Studiu. Cât valorează brandul de țară al României

  • brandfinance.jpg
 

Brandul de țară al României valorează, în momentul de față, 141 de miliarde de dolari, arată un studiu publicat astăzi de compania Brand Finance. Acesta a crescut cu 11%, comparativ cu anul 2014. În ciuda acestui fapt, România se situează abia pe locul 48 în clasamentul primelor 100 de țări ca valoare a brandului de țară, fiind devansată de Nigeria și Iran. Brandul Statelor Unite ale Americii este cel mai valoros din lume, ajungând la 19.703 de miliarde de dolari. „Pe o piață globală, brandul de țară este unul din cele mai importante active ale oricărui stat, încurajând investițiile, adăugând valoarea exporturilor și atrăgând turiști”, a declarat David Haigh, directorul Brand Finance. Valoarea brandului de țară a fost calculată ținându-se seama de mai multe criterii: bunuri și servicii, turism, investiții și societate, produs intern brut.

 


Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.

Google Ads Whatsapp Channel

Articole asemănătoare

0 0 voturi
Evaluarea articolului
Abonaţi-vă
Anunțați despre
0 Comentarii
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Păreri in linie
Vezi toate comentariile
Back to top button