Studiu. Cât valorează brandul de țară al României
Brandul de țară al României valorează, în momentul de față, 141 de miliarde de dolari, arată un studiu publicat astăzi de compania Brand Finance. Acesta a crescut cu 11%, comparativ cu anul 2014. În ciuda acestui fapt, România se situează abia pe locul 48 în clasamentul primelor 100 de țări ca valoare a brandului de țară, fiind devansată de Nigeria și Iran. Brandul Statelor Unite ale Americii este cel mai valoros din lume, ajungând la 19.703 de miliarde de dolari. „Pe o piață globală, brandul de țară este unul din cele mai importante active ale oricărui stat, încurajând investițiile, adăugând valoarea exporturilor și atrăgând turiști”, a declarat David Haigh, directorul Brand Finance. Valoarea brandului de țară a fost calculată ținându-se seama de mai multe criterii: bunuri și servicii, turism, investiții și societate, produs intern brut.
Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.