Studiu. Care sunt cele mai mari provocări pentru companiile străine prezente pe piața românească
Pentru companiile străine prezente pe piața din România, cele mai mari provocări sunt legate de schimbarea frecventă a legislaţiei, obţinerea unui sprijin adecvat din partea statului şi implementarea exigenţelor legislative, arată un studiu realizat de TMF Group, informează Agenția Mediafax. Pentru 41% dintre participanții la cercetare, adaptarea politicilor corporative la exigenţele legislaţiei locale constituie cel mai dificil aspect de care trebuie să țină seama atunci când încep o afacere în România. Totodată, companiile străine au o percepţie negativă despre nivelul taxelor şi al legislaţiei (62%), colaborarea cu autorităţile (38%) şi găsirea forţei de muncă (33%). În opinia multinaționalelor, aspectul care s-a înrăutățit cel mai mult în ultima vreme este găsirea forței de muncă bine pregătite, motiv pentru care 33% dintre participanți au susținut că se confruntă cu probleme din acest punct de vedere.
Citiți și:
Ambasadorul SUA la Bucureşti vrea să promoveze investiţiile unor companii americane în România
Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.