Economic

Studiu. Care sunt cele mai mari provocări pentru companiile străine prezente pe piața românească

 

Pentru companiile străine prezente pe piața din România, cele mai mari provocări sunt legate de schimbarea frecventă a legislaţiei, obţinerea unui sprijin adecvat din partea statului şi implementarea exigenţelor legislative, arată un studiu realizat de TMF Group, informează Agenția Mediafax. Pentru 41% dintre participanții la cercetare, adaptarea politicilor corporative la exigenţele legislaţiei locale constituie cel mai dificil aspect de care trebuie să țină seama atunci când încep o afacere în România. Totodată, companiile străine au o percepţie negativă despre nivelul taxelor şi al legislaţiei (62%), colaborarea cu autorităţile (38%) şi găsirea forţei de muncă (33%). În opinia multinaționalelor, aspectul care s-a înrăutățit cel mai mult în ultima vreme este găsirea forței de muncă bine pregătite, motiv pentru care 33% dintre participanți au susținut că se confruntă cu probleme din acest punct de vedere.

Citiți și: 

Ambasadorul SUA la Bucureşti vrea să promoveze investiţiile unor companii americane în România


Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.

Google Ads Whatsapp Channel

Articole asemănătoare

0 0 voturi
Evaluarea articolului
Abonaţi-vă
Anunțați despre
0 Comentarii
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Păreri in linie
Vezi toate comentariile
Back to top button