Economic

Sondaj. Românii alocă un buget de 2.000 de lei pentru achiziţia unei trotinete electrice

 

Aproximativ 20% dintre români intenţionează să cumpere o trotinetă electrică până la finalul anului 2019 şi vor aloca un buget de 2.000 de lei, potrivit unui sondaj realizat de platforma de e-commerce evoMag.

Trotinetele sunt achiziţionate, cu precădere, de către bărbaţi (80% dintre cumpărători), cu vârste cuprinse între 25 şi 40 de ani. Aceştia sunt fie pasionaţi de mişcare şi activităţi în aer liber, fie vor să găsească o alternativă la aglomeraţia din marile oraşe şi să economisească timp în trafic.

De altfel, clienţii încep, mai întâi, să achiziţioneze produse mai ieftine.

„Astfel, clienţii optează iniţial pentru un model dintr-o categorie de preţ mai scăzut, pentru că îşi doresc să beneficieze de avantajele pe care le oferă o trotinetă electrică, precum uşurinţă în deplasare şi manevrabilitate, rapiditate, autonomie etc., însă nu sunt dispuşi la investiţii mai mari. Ulterior, achiziţionează trotinete electrice mai scumpe, care oferă autonomie mai mare, sunt mai confortabile şi mai uşoare”, se arată în document.

Printre criteriile care stau la baza achiziţionării unei trotinete electrice se află autonomia vehiculului, dimensiune, design, cât de rapid accelerează, puterea motorului, frâne, timpul de încărcare şi dotări.


Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.

Google Ads Whatsapp Channel

Articole asemănătoare

0 0 voturi
Evaluarea articolului
Abonaţi-vă
Anunțați despre
0 Comentarii
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Păreri in linie
Vezi toate comentariile
Back to top button