Economic

Salt Bank, 250.000 de clienți în primele 100 de zile / Primul neobank 100% românesc, digital, dar cu interacțiune umană

Salt Bank, 250.000 de clienți în primele 100 de zile / Primul neobank 100% românesc, digital, dar cu interacțiune umană

Salt Bank, primul neobank românesc, marchează primele 100 de zile de la lansarea din această primăvară și anunță primele date privind profilul utilizatorilor din Brașov și experiența bancară 100% digitală a acestora după ce au făcut saltul la neobanking.
Aceasta este parte din promisiunea Salt Bank, de a fi mai mult decât o bancă: o experiență de banking transparentǎ, agilǎ, apropiatǎ de utilizator, adaptatǎ nevoilor de azi și construită împreună cu clienții, pe baza nevoilor și feedback-ului acestora.
La 100 de zile de la lansare, neobank-ul 100% românesc are deja peste 250.000 de utilizatori din toată țara, un număr care a depășit estimările inițiale pentru sfârșitul anului 2024.

O bancă construită împreună cu clienții – fondatori

Salt Bank a lansat un model unic pe piața bancară din România, prin care toți cei care s-au înrolat în Comunitatea Fondatorilor primesc un set de beneficii speciale. Unul dintre cele mai interesante este că pot influența viitorul băncii – iar o parte dintre cei 100.000 de fondatori au și făcut-o deja. Salt Bank a strâns până în prezent peste 6.000 de idei și feedbackuri venite din partea celor 4.000 de membri ai Comunității Fondatorilor Salt.
Feedback-ul lor a fost esențial pentru îmbunătățirea experienței oferite de Salt Bank. Comunitatea a fost implicată în luarea unor decizii precum: „punctele de fondator” – care au fost numite puncte de fondator și nu altfel, transformarea punctelor de fondator în bani și/sau acțiuni (o idee provenită de asemenea din comunitate), precum și nevoia de suport uman (oameni – oameni) în Care Center.

Cine sunt primii clienți Salt Bank din Brașov

Clienții Salt Bank din Brașov au o medie de vârstă de 36 ani, iar o pondere de 66% dintre aceștia sunt bărbați. „Săltăreții” brașoveni care utilizează în prezent Salt Bank sunt mai economi față de media națională a clienților.
Din punctul de vedere al preferințelor de călătorie ale clienților din Brașov, top 3 cele mai populare destinații de vacanță în rândul acestora este ocupat de Irlanda, Grecia și Olanda, iar între destinațiile exotice ale acestora se numără Nigeria, Malaezia, Guadalupe, Etiopia, Japonia, India sau Singapore.
Cele mai frecvente tranzacții efectuate prin Salt Bank de brașoveni până în prezent sunt plățile de mobilitate (pentru servicii de transport public sau ridesharing), urmate de plăți la comercianți online și în supermarketuri.

Campanie specială și evenimente Salt Bank pentru brașoveni

Pentru a marca curajul celor care au fost alături de Salt Bank încă de la început, a fost organizată o întâlnire special dedicată Comunității Fondatorilor din Brașov, dar și cu reprezentanții presei. În cadrul evenimentului, Salt a prezentat cele mai relevante date de consum după primele 100 de zile de la lansare și principalele priorități pentru perioada următoare, colectând în același timp feedback și idei utile pentru dezvoltare.
Totodată, Salt Bank a lansat o campanie specială dedicată brașovenilor: până pe 15 noiembrie, Salt Bank oferă în Brașov 5% cashback la plățile efectuate la comercianți cu cardul Salt.
Oferta se aplică pentru plăți de peste 100 de lei la POS în Brașov, având valoare maximǎ de 50 de lei cashback/ card/ lunǎ.

Obiective ambițioase

Salt Bank este mai mult decât un neobank; este viitorul banking-ului digital în România, pregătit să ofere servicii financiare persoanelor fizice cu cetățenie română, la standarde internaționale, cu un puternic accent pe tehnologie și conformitate regulatorie.
În următorii trei ani, Salt Bank își propune să atragă peste 1 milion de clienți.
„Suntem încrezători că vom atinge obiectivul de 1 milion de clienți în următorii trei ani. Entuziasmul din jurul lansării și creșterea rapidă a bazei de clienți ne confirmă acest lucru. Numărul actual de clienți era prognozat inițial pentru finalul anului 2024, ceea ce ne dă încredere în potențialul nostru de dezvoltare. Ne dorim să redefinim standardele în banking, să fim aproape de comunități, să ascultăm și să integrăm constant feedbackul utilizatorilor, în serviciile pe care le oferim. Aceasta este promisiunea Salt: Banking, dar cum vrei tu”, a declarat Gabriela Nistor, CEO Salt Bank.
Rata rapidă de salt a utilizatorilor cǎtre neobanking confirmă apetitul pentru servicii bancare actuale, 100% digitale – și oferǎ în același timp siguranță, inovație, agilitate și o experiență bancară umană, prietenoasă.
Până la sfârșitul acestui an și începutul anului 2025, Salt Bank intenționează să lanseze noi produse de creditare pentru persoane fizice, precum și două soluții de investiții pe termen lung, inclusiv achiziționarea de acțiuni Salt Bank.


Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.

Google Ads Whatsapp Channel

Articole asemănătoare

0 0 voturi
Evaluarea articolului
Abonaţi-vă
Anunțați despre
0 Comentarii
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Păreri in linie
Vezi toate comentariile
Back to top button