Economic

OMV – schimbare importantă (și) în România

OMV va introduce, în următorii trei ani, o nouă identitate de brand în șapte țări din Europa Centrală și de Est: România, Ungaria, Slovacia, Cehia, Bulgaria, Serbia și Austria.

Noul design va fi implementat treptat în aproximativ 1.000 de stații de alimentare OMV și în rețeaua de stații electrice eMotion care deservesc peste 650.000 de clienți în fiecare zi, așa cum a informat moneybuzz.ro.

Adaptarea mediilor de comunicare digitale conform noii identități de brand va începe cu website-ul Grupului OMV și va continua cu aplicația OMV MyStation, care deservește peste 1 milion de utilizatori din Europa Centrală și de Est.

Compania a obținut venituri de 39 de miliarde euro în 2023 și are aproximativ 20.600 de angajați în întreaga lume. Acțiunile OMV sunt tranzacționate la Bursa de Valori din Viena (OMV).


Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.

Google Ads Whatsapp Channel

Articole asemănătoare

0 0 voturi
Evaluarea articolului
Abonaţi-vă
Anunțați despre
0 Comentarii
Păreri in linie
Vezi toate comentariile
Back to top button