Economic

Oficial MADR: „Producătorii din România trebuie să aibă un parteneriat pentru a ajunge pe rafturile hipermarketurilor”

 

Producătorii din România trebuie să aibă un parteneriat astfel încât produsele pe care le obțin să ajungă pe rafturile hipermarketurilor.

„Retailul modern a luat o amploare foarte mare, cu o cotă de piaţă care sare de 65-70%, ceea ce înseamnă că producătorii din România trebuie să aibă un parteneriat şi trebuie să găsească cele mai bune mijloace prin care să-şi pună rafturile hipermarketurilor produsele pe care le obţin. Este foarte greu să impui, ca administraţie, anumite reguli, dar nu este imposibil. Trebuie găsite căile prin care să-i determinăm pe retaileri să aducă pe rafturile lor produsele româneşti”, a declarat Ionuţ Nica, şef Serviciu Industrie Alimentară în cadrul Ministerului Agriculturii şi Dezvoltării Rurale (MADR), la o conferință de specialitate.

În opinia sa, mentalitățile încep să se schimbe în țara noastră. „Avem un mare avantaj – consumatorii români au început să înţeleagă că produsele autohtone au o calitate diferită faţă de produsele din import şi încep să solicite aceste produse. Din partea retailerilor a început să existe o deschidere”, a subliniat oficialul.

De altfel, integrarea României în Uniunea Europeană a venit cu o serie de avantaje, dar şi cu dezavantaje. „Politica Agricolă Comună ne-a impus să ne armonizăm legislaţia naţională cu cea europeană, motiv pentru care a trebuit să renunţăm la anumite politici care erau considerate protecţioniste”, a precizat Ionuţ Nica.


Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.

Google Ads Whatsapp Channel

Articole asemănătoare

0 0 voturi
Evaluarea articolului
Abonaţi-vă
Anunțați despre
0 Comentarii
Păreri in linie
Vezi toate comentariile
Back to top button
Creare Site Web Optimizare SEO Creare Site Prezentare