Oficial ANPC, despre dublul standard al produselor financiar-bancare: „Cred că a existat și există”
Directorul general în cadrul Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorului (ANPC), Paul Anghel, a afirmat, astăzi, la o conferință organizată de Grupul Clienților cu Credite în CHF, că pe piața financiară din România a fost și este practicat un „dublu standard” al produselor financiar-bancare.
„În 2010, când a fost implementată Directiva 48, băncile cunoșteau exact care era situația pe piața europeană. Acum se vorbește de acest dublu standard alimentar. Eu cred că a existat și există un dublu standard și al produselor financiar-bancare. Am călătorit cu toții în străinătate, fratele meu locuiește în străinătate și știu că la vremea respectivă îi rupeau ușa cu oferte de unu și ceva – doi la sută dobânzi”, a explicat Paul Anghel.
În opinia sa, consumatorul din România vrea să-şi plătească creditul, chiar dacă nu este de acord cu practicile sistemului bancar.
„Cred că dânșii ar trebui să plătească niște taxe suplimentare pentru că, sub o formă sau alta, din ce am observat eu, lăsând la o parte înjurăturile și toate celelalte la adresa sistemului bancar, consumatorul român vrea să își plătească creditul”, a arătat oficialul.
Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.