Economic

Menținerea capitalului uman la cel mai înalt nivel de funcționare în afaceri

Capitalul uman este, fără îndoială, cea mai valoroasă resursă a oricărei companii. Oamenii angajați într-o organizație îi conferă caracter și influențează calitatea serviciului clienți. Multe licitații necesită depunerea documentelor care confirmă competențele într-un anumit domeniu.

Sistemul HCM – ce trebuie să știi?

În primul rând, pentru că în tema managementului capitalului uman se suprapun multe domenii, este dificilă trasarea graniței exacte între modelul de competență și funcția de evaluare a angajaților. 

Integrarea cu CRM sau cu un sistem de proiect îți permite chiar să anticipezi nevoile viitoare de personal și să prevezi ocuparea echipelor individuale, astfel încât să planifici campanii de branding pentru angajator. Printre altele, din acest motiv, la planificarea implementării, ar trebui să se ia în considerare dacă aceasta ar trebui să fie o aplicație de sine stătătoare sau poate face parte dintr-un „organism” mai mare.

Sistemul HCM ca bază de date a competențelor

Trebuie să ai grijă de angajații tăi. De asemenea, trebuie să fii conștient de ceea ce pot face și de câtă experiență au câștigat în interiorul și în afara organizației. Aceasta este probabil una dintre cele mai importante și utile funcții ale sistemului HCM

Acest tip de instrument servește drept bancă de informații cu privire la competențele deținute. Abilitățile introduse în sistem pot fi evaluate în mod convenabil acolo și utilizate pentru a construi un model de competențe pentru o anumită poziție, fiind, de asemenea, propice pentru recrutare. 

Sistemul HCM ca instrument de recrutare

Dacă ar fi să întrebi pe cineva despre ce fac angajații HR între orele 9:00 și 17:00, probabil ar spune că… fac recrutări. Dar acest lucru se întâmplă foarte rar, dacă nu este vorba despre o companie mare.

Cunoașterea abilităților și a volumului de muncă în perioada indicată ajută la determinarea dacă investiția în dezvoltarea echipei este justificată. Când există o nevoie reală de a recruta pe cineva nou – sistemul HCM va oferi toate instrumentele necesare. Poți rula o bază de date cu candidați, stoca documente, evalua aplicații, aranja apeluri telefonice și întâlniri – totul în contextul unui anumit post vacant și în legătură cu modelul de competență menționat anterior pentru postul indicat. Sistemul HCM are grijă să nu se piardă în labirintul de informații care provin din multe surse. Istoricul contactului cu fiecare persoană este păstrat și poți fi sigur că toate activitățile care aparțin recrutorului au fost efectuate corect.

Managementul timpului în sistemul HCM

Managementul timpului este o altă zonă funcțională foarte importantă a software-ului HCM. Nu este vorba doar de urmărirea orelor de lucru, ci și de asigurarea continuității executării comenzilor în absența specialiștilor specifici, numirea înlocuitorilor, planificarea călătoriilor de afaceri, rezervarea resurselor, raportarea asupra derulării unor proiecte specifice și a costurilor rezultate din timpul petrecut pe lor. 


Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.

Google Ads

Articole asemănătoare

0 0 voturi
Evaluarea articolului
Abonaţi-vă
Anunțați despre
0 Comentarii
Păreri in linie
Vezi toate comentariile
Back to top button