Măsuri pentru stimularea concurenței: aplicații web/mobile pentru compararea prețurilor la carburanți
Consiliul Concurenței propune un set de măsuri pentru stimularea concurenței pe piața carburanților, informează un comunicat de presă al instituției. „Piața comercializării carburanților din România este foarte concentrată, ceea ce are un impact determinant asupra concurenței. De aceea, în urma monitorizărilor pe care le-am efectuat, am elaborat câteva recomandări ce ar trebui să conducă la creșterea concurenței în acest domeniu, principalii beneficiari fiind consumatorii finali”, a declarat Bogdan Chirițoiu, președintele Consiliului Concurenței. Una dintre propunerile Consiliului Concurenței vizează creșterea sau diversificarea ofertei de carburanți prin intrarea pe piața carburanților a marilor lanțuri de hiper/supermarketuri prezente în România, iar alta are în vedere eliminarea barierelor la intrarea pe piața carburanților. Printre propuneri se numără și crearea unei baze de date și a unei aplicații web/mobile pentru compararea prețurilor la carburanți. Aceasta va avea rolul de a stimula concurența prin preț dintre operatorii economici, pe de o parte, dar și de a asigura consumatorului posibilitatea de a alege carburanții cu cel mai bun raport calitate-preț.
Citiți și:
Trei companii din domeniul comercializării carburanților, amendate de Consiliul Concurenței
Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.