Firmele vor putea comunica prin mijloace electronice cu MFP și ANAF. Spațiul Privat Virtual a fost extins și pentru persoanele juridice
Agenția Națională de Administrare Fiscală (ANAF) a anunțat, astăzi, că serviciul „Spațiul Privat Virtual” a fost extins pentru toți contribuabilii. Prin urmare, firmele vor putea accesa de acum înainte acest serviciu.
„Astfel, pe lângă persoanele fizice, și contribuabilii persoane juridice și entități fără personalitate juridică pot opta să primească, prin mijloace electronice de transmitere la distanță, acte administrative fiscale emise în formă electronică de organul fiscal central, precum și alte documente, dacă accesează serviciul «Spațiul Privat Virtual»(SPV)”, se arată în comunicatul de presă al ANAF. La rândul lor, contribuabilii pot transmite organului fiscal, prin intermediul SPV: declarațiile fiscale, contractele de cedare a folosinței bunurilor, precum și diverse cereri sau sesizări.
Serviciile de comunicare electronică oferite prin „Spațiul Privat Virtual” sunt gratuite și disponibile 24 de ore din 24. „Pentru înrolarea în SPV, persoanele juridice, entitățile fără personalitate juridică, împuterniciții persoanelor fizice, precum și persoanele fizice care desfășoară activități economice în mod independent sau exercită profesii libere, care în relația cu organul fiscal se identifică prin codul de înregistrare fiscală sau codul unic de înregistrare, completează un formular electronic și se identifică electronic cu ajutorul certificatelor digitale calificate”, precizează ANAF.
De asemenea, persoanele fizice trebuie să completeze online un formular într-o pagină web securizată și să își certifice identitatea prin indicarea unei informații fiscale cunoscute numai de ANAF și acestea.
Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.