COMUNICAT DE PRESĂ | Anunt incepere proiect „Cresterea competitivitatii economice a S.C. BRAND OFFICE S.R.L.
COMUNICAT DE PRESĂ
Data publicării (ziua aparitiei.luna.an)
Anunt incepere proiect „Cresterea competitivitatii economice a S.C. BRAND OFFICE S.R.L. prin investitii in echipamente performante de tiparit si finisare”
Proiectul „Cresterea competitivitatii economice a S.C. BRAND OFFICE S.R.L. prin investitii in echipamente performante de tiparit si finisare”, cod MySMIS 110036, finantat prin Programul Operational Regional 2014-2020 este implementat de catre S.C. BRAND OFFICE S.R.L. si are o valoarea totală de 2.658.621,05 lei lei, din care 1.410.155,91 lei reprezinta finantare nerambursabila solicitata.
Programul Operațional Regional 2014-2020 este implementat la nivel național de către Ministerul Dezvoltării Regionale, Administrației Publice în calitate de Autoritate de Management, iar la nivel regional de către ADR Centru, organism intermediar al programului ce monitorizează implementarea acestui proiect în Regiunea Centru. Proiectul este prevăzut a se derula în perioada 01.01.2017 – 31.03.2019.
Investitia propusa in proiect consta in achizitia de:
– echipamente performante pentru productie tipografica (Masina cusut cu ata, presa colite si uniformizat blocul de agenda, ghilotina trei cutite, masina introdus blocul de carte in coperta, masina pneumatica filetat coperti, presa bloc carte, masina de taiat carton rigid la cotor, masina automata de perforat calendare, masina automata de legat cu spira, presa digitala (imprimanta digitala), echipament CTP (pentru placi tipografice), masina developat placi, masina de taiat carton rigid, masina automata pentru caserat coperti, masina de biguit, masina de biguit si perforat, colator hartie, masina serigrafie semiautomata, cuptor UV, masina de infoliat si ambalat, compresor cu surub)
– echipamente IT si programe informatice, platforma ERP, containere reciclare selectiva deseuri
– activitati de internationalizare, activitati de (re)certificare a cel putin a unui sistem de management si a unui produs
In urma implementarii acestui plan de afaceri se doreste extinderea capacitatii de productie existente prin cresterea volumului produselor caiete, blocnotesuri, agende si calendare
Obiectivele specifice ale proiectului sunt: Achizitionarea a 18 echipamente performante pentru productie tipografica destinate cresterii volumului de produse fabricate – caiete, blocnotes, agende si calendare respectiv Cresterea numarului mediu anual de salariati cu 3 noi angajati la finalul anului 2018, fata de anul 2016 si mentinerea acestora cel putin pe perioada de monitorizare a proiectului
(sediu social: sat Harman, com. Harman, str. Mihai Viteazu, nr. 327R, jud. Brasov
tel: 0268.335470; fax: 0268.335476; mail: office@brandoffice.ro)
www.regio-adrcentru.ro
www.inforegio.ro | facebook.com/inforegio.ro
Investim în viitorul tău! Proiect cofinanțat din Fondul European de Dezvoltare Regională prin Programul Operaţional Regional 2014-2020
Conţinutul acestui material nu reprezintă în mod obligatoriu poziţia oficială a Uniunii Europene sau a Guvernului României.
Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.