Economic

Compania COMPREST S.A. Brașov angajează INSPECTOR RESURSE UMANE

Abilități necesare:

  • având în vedere că va lucra în Departamentul de Resurse Umane, confidențialitatea reprezintă un aspect foarte important; de asemenea este deosebit de important ca persoana să aibă capacități dezvoltate de a interacționa cu oamenii și de a acorda suportul necesar în probleme legate de administrarea de personal și resurse umane.
  • punctual/ă, responsabil/ă, atent/ă la detalii, sociabil/ă, empatic/ă, cu dorință de dezvoltare și multă ambiție, dinamic/ă, dar și plin/ă de energie; 
  • organizat/ă, cu bune abilități de planificare și prioritizare, spirit de observație, răbdare, viteză de reacție, capacitate de comunicare.

Cerințele postului:

  • experiență: minim 3 ani într-o poziție similară;
  • calificări/specializări specifice domeniului: atestat de Inspector Resurse Umane;
  • cunoștințe bune REGES (Registrul general de evidență a salariaților) precum și cunoștințe temeinice de legislația muncii: Codul Muncii, Legea șomajului, Legea pensiilor, Legislație privind concediul medical, concediul pentru creștere și îngrijire copil, alte concedii; precum și capacitate de a se adapta modificărilor legislative;
  • cunoștințe despre întocmirea, prelucrarea și interpretarea pontajelor;
  • cunoașterea procesului de recrutare și selecție a viitorilor angajați;
  • cunoștințe de calcul salarial;
  • cunoștințe avansate de operare a calculatorului și a suitei Microsoft Office (Word, Excel, mail); 

Descrierea jobului

  • Întocmește, gestionează și distribuie documentele specifice activității de administrare de personal, a documentelor necesare actualilor /foștilor angajați;
  • Organizează, menține și arhivează dosarele de personal;
  • Întocmește documentele de angajare, modificare, suspendare și încetare a activității pentru salariați; 
  • Colectează, centralizează și transmite compartimentului salarizare, după verificare, toate informațiile justificative privind calculul salariilor (pontaje, concedii medicale, de odihnă, modificări de salarii);
  • Colaborează cu departamentele interne pentru a asigura un flux de comunicare stabil și eficient;
  • Acordă consultanță pe probleme de personal și legislația muncii.
  • Întocmește diverse rapoarte și evidențe solicitate de șeful de serviciu și de conducerea societății;
  • Participă la procesul de evaluarea anuală a salariaților societății conform procedurilor interne.

Ce oferim?

  • salariu motivant
  • tichete de masă;
  • abonament medical;
  • recompense corecte pentru realizări şi bonusuri în funcţie de obiectivele realizate, efort, implicare şi loialitate.
  • posibilitate de dezvoltare personală
  • lucru într-o echipă dinamică

CV-urile se pot depune la sediul de pe str. Vlad Țepes, nr. 13, Brașov sau la adresa de e-mail comprest@comprest.ro

P


Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.

Google Ads Whatsapp Channel

Articole asemănătoare

0 0 voturi
Evaluarea articolului
Abonaţi-vă
Anunțați despre


0 Comentarii
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Păreri in linie
Vezi toate comentariile
Back to top button