Economic
Compania COMPREST S.A. Brașov angajează
- RESPONSABIL DE MEDIU
Candidatul/a ideal
- Responsabil/ă, atent/ă la detalii, sociabil/ă, empatic/ă, cu dorință de dezvoltare și multă ambiție, dinamic/ă, dar și plin/ă de energie;
- Organizat/ă, cu bune abilități de planificare și prioritizare, spirit de observație, răbdare, viteză de reacție, capacitate de comunicare;
- Să aibă capacitate de analiză și sinteză;
- Optimist/ă, să știe să zâmbească chiar și atunci când nivelul de stres este ridicat;
- Să aibă cunoștințe avansate de operare a calculatorului și a suitei Microsoft Office (Word, Excel, mail);
Cerintele postului:
- Experiență în domeniu: minim 3 ani
- Calificări/Specializări specifice domeniului: responsabil de mediu, managementul deșeurilor.
- Cunoaşterea legislaţiei de mediu (constituie avantaj cunoaşterea legislaţiei privind gestionarea deşeurilor);
- Cunoștințe Sisteme de Management de Mediu.
Descrierea Jobului
- asigură implementarea și menținerea conformității cu cerințele referitoare la protecția mediului din legislația aplicabilă inclusiv cele specificate în autorizația de mediu;
- întocmeşte raportările periodice referitoare la gestiunea deşeurilor colectate, depozitate și valorificate conform datelor furnizate de serviciile de producţie și le transmite către instituţiile abilitate;
- pregătește documentațiile necesare și asigură obținerea/revizia autorizațiilor, acordurilor, avizelor din domeniul protecției mediului, necesare pentru desfășurarea activității;
- evaluează impactul de mediu produs de companie și acționează în sensul reducerii și chiar al eliminării lui, prin respectarea normelor legale;
- identifică aspectele legate de mediu ce caracterizează activitățile desfășurate de societate;
- monitorizează și îmbunătățește activitățile legate de mediu;
- participă împreună cu organele de control la inspecţii efectuate de către acestea în cadrul societăţii;
- păstreaza confidențialitatea tuturor datelor la care are acces;
Ce oferim?
– 8 ore petrecute la muncă cu drag și voie bună
– salariu motivant
– bonuri de masă
– posibilitate de dezvoltare personală
– colectiv harnic și entuziast
– atmosferă de lucru plăcută
- INSPECTOR RESURSE UMANE
Candidatul/a ideal
- având în vedere că va lucra în Departamentul de Resurse Umane, confidențialitatea reprezintă un aspect foarte important; de asemenea este deosebit de important ca persoana să aibă capacități dezvoltate de a interacționa cu oamenii și de a acorda suportul necesar în probleme legate de administrarea de personal și resurse umane.
- responsabil/ă, atent/ă la detalii, sociabil/ă, empatic/ă, cu dorință de dezvoltare și multă ambiție, dinamic/ă, dar și plin/ă de energie;
- organizat/ă, cu bune abilități de planificare și prioritizare, spirit de observație, răbdare, viteză de reacție, capacitate de comunicare;
- optimist/ă, să știe să zâmbească chiar și atunci când nivelul de stres este ridicat;
Cerințele postului:
- experiență: minim 3 ani într-o poziție similară;
- calificări/specializări specifice domeniului: atestat de Inspector Resurse Umane;
- cunoștințe bune REVISAL precum și cunoștinte temeinice de legislația muncii; capacitate de a se adapta modificărilor legislative;
- cunoștințe avansate de operare a calculatorului și a suitei Microsoft Office (Word, Excel, mail);
Descrierea jobului
- Întocmește, gestionează și distribuie documentele specifice activității de administrare de personal, a documentelor necesare actualilor/foștilor angajați;
- Organizează, menține și arhivează dosarele de personal;
- Întocmește documentele de angajare, modificare, suspendare și încetare a activității pentru salariați;
- Colaborează cu departamentele interne pentru a asigura un flux de comunicare stabil și eficient;
- Întocmește diverse rapoarte și evidențe solicitate de șeful de serviciu și de conducerea societății;
CE OFERIM?
- 8 ore petrecute la muncă cu drag și voie bună
- salariu motivant
- tichete de masă
- posibilitate de dezvoltare personală
- lucru într-o echipă dinamică
- ELECTRICIAN AUTO / MECANIC AUTO / TINICHIGIU/VOPSITOR AUTO / SUDOR
Cerințele postului:
- responsabilitate;
- dorința de muncă;
- seriozitate;
- echilibru emotional, constanta în atitudine
- discernământ și capacitate de a rezolva problemele;
- capacitate de autoorganizare și punctualitate;
- rezistență la efort și stres.
Descrierea joburilor:
Salariații vor desfășura activități corespunzătoare pregatirii lor profesionale, în cadrul Atelierului Întreținere Reparații Auto și Utilaje al societății.
Ce oferim?
- Șansa de integrare într-o companie orientată spre progres;
- Siguranța locului de muncă;
- Echipă harnică și entuziastă;
- salariu atractiv;
- tichete de masă;
- mediu de lucru dinamic şi plăcut;
- recompense corecte pentru realizări şi bonusuri în funcţie de obiectivele realizate, efort, implicare şi loialitate.
CV-urile pot fi depuse:
- online, la adresa de e-mail comprest@comprest.ro sau pe site-ul www.comprest.ro/cariere
- la sediile societății de pe str Vlad Țepeș nr. 13, respectiv str. Mică, nr. 21
Mai multe detalii pot fi oferite la numărul de telefon al operatorului de salubrizare: 0268 516 871.
P
Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.