Economic

BRD lansează o campanie atractivă dedicată pensionarilor din România

 

BRD-Group Societe Generale lansează, în această perioadă, o campanie atractivă pentru seniorii din România. Practic, în cadrul promoției „BRD Senior”, banca le oferă pensionarilor, care aleg, până în 30 noiembrie, să-și încaseze pensia într-un cont deschis la BRD, comisioane și dobânzi preferențiale la depozite și credite. Astfel, ei au șansa de a câștiga una dintre cele 126 de pensii oferite de bancă. „Dorim să le mulțumim în acest fel clienților noștri seniori, să îi recompensăm pentru că ne-au ales și mai ales, să îi asigurăm că vom face tot posibilul să le oferim mereu servicii bune”, a declarat Kalman Bartha, director executiv al grupului Brașov al BRD Groupe Societe Generale. În cadrul acestei campanii, BRD Groupe Societe Generale le oferă seniorilor din România o gamă variată de produse și servicii dedicate. „Îmi face o deosebită plăcere să vorbesc despre această campanie pentru că mă gândesc, în primul rând, la seniorii din familia mea, la părinți și bunici. Este foarte important ca în perioada pensiei să le oferim seniorilor după o viață în care au muncit, posibilitatea de a se bucura și de a profita de lucruri frumoase. Prin campania pe care o desfășurăm în această perioadă oferim, pe lângă o serie de operațiuni și servicii și facilități, dobânzi mai bune la credite și premii speciale, dorind să răspundem, astfel, nevoilor seniorilor”, a explicat Angela Suciu, director Clientelă Retail în cadrul BRD Groupe Societe Generale.

Premii pentru clienții fideli  

În campanie sunt incluse, astfel, o gamă largă de produse și servicii dedicate, clenții beneficiind de comisioane zero la încasarea lunară a pensiei, deschiderea de cont, emiterea și reînnoirea cardului Maestro, retragerea de numerar la ATM-urile și POS-urile BRD, interogarea soldului la ATM-urile BRD, plata facturilor prin ATM-uri sau canalele la distanță sau plățile către alți clienți BRD, tot prin intermediul canalelor bancare la distanță. De asemenea, clienții beneficiază de dobânzi preferențiale, atât la creditele de nevoi personale, cât și la depozitele și conturile de economii deschise la BRD. Depozitele la termen le sunt oferite seniorilor la dobânzi speciale, mai mari cu 0,10% decât dobânda standard. De asemenea, contul de economii Atucont în lei beneficiază de un bonus de 0,25% față de dobânda standard. Pe de altă parte, creditele de nevoi personale Expresso sunt oferite cu o reducere de 10% la dobânda fixă pentru împrumuturile de până la 68.000 de lei, și de 5% la marja indexabilă pentru creditele în valoare de până la 15.000 de euro. În timpul acestei campanii, în toate zonele țării, BRD își premiază cei mai fideli clienți seniori. Ieri, caravana „BRD Senior” a trecut și prin Brașov, urmând să viziteze în perioada următoare și alte mari orașe. La Brașov a fost premiat Marin Nițu, client al Sucursalei Brașov. Marin Nițu este de meserie maistru constructor și este de 24 de ani client al Sucursalei Brașov. El a fost surprins de premiul acordat în valoare de 1.000 de lei, declarând că nu se aștepta la o asemenea surpriză și afirmând că va rămâne și în continuare clientul fidel al BRD.

2,2 milioane de clienți în România

BRD Groupe Societe Generale este cea de-a doua bancă din România după totalul activelor. Banca are 2,2 milioane de clienți și operează o rețea de 845 de unități. De asemenea, BRD ocupă o poziție importantă pe piața românească a cardurilor având 2,2 milioane de carduri emise și o rețea de acceptare de peste 26.000 de POS-uri și 1.500 de ATM-uri. Cu operațiuni de factoring de 960 milioane de euro în 2014, BRD este liderul pieței de factoring din România. Activele totale ale băncii erau, la sfârșitul lunii iunie 2015, de 47,1 miliarde de lei. BRD face parte din grupul Societe Generale, unul dintre cele mai mari grupuri europene de servicii financiare. Grupul are 148.000 de angajați în 76 de țări și 32 de milioane de clienți în întreaga lume în activități cheie precum retail banking în Franța, retail banking internațional, servicii financiare și asigurări, precum și în corporate&investment banking, private banking, administrare de active și servicii pentru investitori.


Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.

Google Ads Whatsapp Channel

Articole asemănătoare

0 0 voturi
Evaluarea articolului
Abonaţi-vă
Anunțați despre
0 Comentarii
Păreri in linie
Vezi toate comentariile
Back to top button