Economic
BRAȘOV. Lidl a declanșat nebunia! Cu cât a ajuns să se vândă, în străinătate, încălțămintea marca proprie care a intrat de la începutul săptămânii (și) în magazinele din România?!…
Lidl a lansat brandul de încălțăminte care-i poartă numele, în ediție limitată. Este vorba de pantofi de sport în culorile albastru, galben și roșu (foto), de șlapi ori sandale, această gamă de produse fiind la mare căutare în străinătate, în special în țările din Europa.
Dacă la Lidl-ul situat pe strada Alexandru Ioan Cuza din Brașov au putut fi văzute, acum 2-3 zile, la vânzare, încălțările menționate, la prețuri între 30 și 60 de lei, pe site-uri precum eBay, achiziționarea unui asemenea produs se face și cu o sumă și de 30 de ori mai mare..
Produsele au devenit simboluri de fashion. Cei ce le cumpărără, iar apoi le postează pe rețelele de socializare susțin, cu aroganță, că sunt realmente „bogați‟.
Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.