Autoritatea de Supraveghere Financiară a inaugurat un nou call-center
Autoritatea de Supraveghere Financiară (ASF) are, începând din 14 iulie 2016, un nou call-center modern care permite gestionarea eficientă a apelurilor primite din partea consumatorilor, informează un comunicat de presă al instituției. Noul sistem va optimiza timpul de aşteptare al consumatorului, va prioritiza apelul în funcţie de zona de interes şi va oferi un acces facil la informaţii. Astfel, persoanele care apelează numărul de telefon gratuit TelVerde 0800 825 627 vor fi direcționate către una dintre cele şase linii predefinite: Asigurări – tasta 1; Pensii – tasta 2; Piața de capital – tasta 3; Alte informații – tasta 4; Abuz de piață – tasta 5; Engleză – tasta 6. „La atingerea numărului maxim de apeluri aferente unei linii, apelantul va fi redirecționat către celelalte linii libere, în funcție de nivelul de competenţă al specialiştilor care lucrează în call-center. În cazul în care toţi operatorii sunt ocupați, apelantul rămâne în aşteptare până când unul dintre specialiştii, care deţin competenţa adecvată pentru tipul apelului, devine disponibil”, precizează ASF. Dacă un cetăţean revine cu apel în call-center pentru informaţii suplimentare legate de o petiţie înregistrată anterior, orice operator are posibilitarea transferului/redirecţionării apelului către operatorul responsabil de petiţie.
Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.