Delicte

5.000 de RECLAMAŢII la ANPC

 

5.000 de reclamații, de la produse expirate, la diferențe de preț între afişajul la raft și cel imprimat la casa de marcat, a primit de la începutul anului și până acum Autoritatea Naţională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC). „Consumatorii ne reclamă în primul rând modul de depozitare, produse expirate ieșite din data durabilității minimale, produse despre care nu avem toate informațiile ca să alegem un produs în cunoștință de cauză, caracteristicile tehnice. Vorbim de informații pe etichetă, vorbim de practici comerciale incorecte și modul de prezentare. Încă o speță, un preț la raft şi alt preț la casă”, au anunţat reprezentanţii ANPC. 


Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.

Google Ads Whatsapp Channel

Articole asemănătoare

0 0 voturi
Evaluarea articolului
Abonaţi-vă
Anunțați despre
0 Comentarii
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Păreri in linie
Vezi toate comentariile
Back to top button