Coronavirus

BRAȘOV. Mai multe cazuri de îmbolnăvire cu COVID-19, la Cadastru! Ce se întâmplă cu activitatea instituției

 

Oficiul de Cadastru și Publicitate Imobiliară (OCPI) Brașov a sistat activitatea de relații cu publicul la ghișeele sale din municipiul Brașov, pentru o perioada de 14 zile, respectiv în perioada 20.10.2020 – 02.11.2020, ca urmare a aparitiei unor cazuri de infectare cu COVID-19 la o parte dintre angajati biroului teritorial din oraș, precum și a intrării în izolare a altor angajați. Anunțul a fost făcut printr-un comunicat de presă postat și pe pagina de Facebook a instituției.

„Pentru prevenirea și limitarea răspândirii coronavirusului au fost dispuse măsuri de dezinfectare a sediului instituției și de desfășurare în regim de telemuncă a activității pentru un număr semnificativ din angajații OCPI Brașov.
În perioada următoare, persoanele fizice/juridice autorizate, notarii publici, executorii judecătorești vor continua să depună cererile exclusiv on-line, însoţite de înscrisul prin care se constată actul sau faptul juridic a cărui înscriere este solicitată sau, după caz, de înscrisul pentru care se solicită recepţia sau avizarea, în format electronic sau pe suport informatic, eliberarea documentelor fiind făcută exclusiv in format electronic.
Cetățenii pot solicita exclusiv on-line extrase de carte funciară pentru informare și extrase de plan cadastral pe ortofotoplan accesând https://epay.ancpi.ro/ sau prin intermediul birourilor notariale sau a persoanelor fizice/juridice autorizate. Pentru restul serviciilor, cererile se pot depune utilizând serviciile specializate de poșta sau de curierat, cu achitarea tarifelor prin ordin de plată sau mandat poștal”, se arată în comunicatul remis de OCPI Brașov.

Documentele solicitate vor fi furnizate în format electronic pe adresele de email indicate de deponenți la momentul depunerii cererii sau prin poștă.

În această perioadă serviciul de consultare documente nu va putea fi furnizat, solicitanții fiind rugați să utilizeze serviciul de furnizare de copii după înscrisuri.

Solicitanții pot primi informații referitoare la serviciile oferite de OCPI Brașov prin e-mail sau accesând pagina de internet www.opcibv.ro, dar și prin intermediul unui call-center, care funcționează nonstop 24/7 fără operator uman și cu operator uman de luni pânã joi în intervalul orar 08.00 –16.30 și vineri între orele 08.00-14.00.


Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.

Google Ads Whatsapp Channel

Articole asemănătoare

0 0 voturi
Evaluarea articolului
Abonaţi-vă
Anunțați despre
0 Comentarii
Păreri in linie
Vezi toate comentariile
Back to top button
Creare Site Web Optimizare SEO Creare Site Prezentare