Expres

ANPC interzice sloganul „preţuri Dr. Max de mici”

ANPC interzice sloganul „preţuri Dr. Max de mici”

Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC) a solicitat lanţului de farmacii Dr Max să înceteze folosirea în reclame a sintagmei “preţuri Dr. Max de mici”.

Comisarii ANPC susţin că este vorba despre o practică comercială incorectă deoarece mesajul sugerează că la aceste farmacii sunt cele mai mici preţuri, iar acest fapt nu a putut fi dovedit, informează news.ro.

ANPC a transmis, miercuri, printr-un comunicat că în urma verificărilor desfăşurate în lanţul de farmacii Dr. Max, echipele de control au constatat utilizarea, atât în farmacii, cât şi în spoturile publicitare din mass-media, a sintagmei “preţuri Dr. Max de mici”.

Ordinul preşedintelui ANPC

Acest lucru a fost considerat o practică comercială incorectă, cu impact la nivel naţional, considerându-se că, prin această formulare, i se sugerează consumatorului mediu faptul că, farmaciile Dr. Max, au cele mai mici preţuri ale unor produse, comparativ cu alte lanţuri de farmacii, fapt care nu a putut fi dovedit.

Ca atare, la începutul lunii februarie a acestui an, printr-un Ordin al preşedintelui ANPC, Horia Constantinescu, s-a dispus încetarea acestei practicii comerciale incorecte, deoarece mesajul publicitar conţine informaţii false, menite a induce în eroare sau care este susceptibil să inducă în eroare consumatorul mediu, oferindu-se perspectiva unui avantaj material, la achiziţia de produse.

Caracterul înşelător al acestei practici este determinat de faptul că nu explică, concret, în ce constă avantajul menţionat al consumatorului (dacă este vorba de un preţ redus sau de avantajul conferit de achiziţionarea unui bun de calitate superioară)”, a anunţat ANPC.

ANPC interzice sloganul „preţuri Dr. Max de mici”. Sursa citată menţionează că ordinul respectiv a fost adus la cunoştinţa operatorului economic, de îndată, iar acesta a şi început demersurile necesare pentru punerea în aplicare a măsurilor dispuse.

ANPC a precizat că mesajul publicitar a fost deja eliminat de pe monitoarele existente în farmacii şi din campaniile existente în derulare, urmând ca, în cel mai scurt timp, acesta să fie înlocuit complet din toate comunicările comerciale ale operatorului.


Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.

Google Ads Whatsapp Channel

Articole asemănătoare

2 Comentarii

  1. Eu am fost la o farmacie si am cumparat un produs. Pe raft scria 27 de lei. La casa imi zice 35. Ma arat indignat. Imi zice vanzatoarea ca asa e pretul fara card 35. Daca as avea card as plati 27. Imi fac card. 29 de lei. De ce nu 27, intreb? S-a schimbat pretul si nu a apucat sa modifice modificarea, zice vanzatoarea. Ok. Fac poze, fac circ, sun la OPC. Aia tremurand de nervi imi incaseaza pretul de raft, 27 zbierand ca asta e, pune de la ea. In timp ce isi scotea portofelul si se scobea in el sa puna chipurile diferenta, eu de al dracului mai cer 3 produse. Le platesc tot la 27, cat e la raft. Plec. Aia nervoasa. Nu le-a iesit inselaciunea. Poate mai incearca, la altii.

    P.S. Nimic nu le enerveaza mai tare pe alea din farmacie decat cand le spui vanzatoare. Incercati.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to top button