Expres

Marketing local, național și internațional. Cum îți promovezi afacerea în funcție de interesul geografic?

Că este vorba despre o afacere locală sau despre una mare mari, interesul geografic este unul dintre cele mai importante aspecte pe care trebuie să le ai în vedere atunci când dorești o promovare de succes. Cum poți face acest lucru? Cum să adopți o strategie care să aibă în vedere acest aspect?

Interesul geografic, un aspect important pentru succesul afacerii tale 

Nu este un simplu aspecte pe care este indicat să îl ai în vedere atunci când dorești să îți extinzi afacerea, ci este chiar o strategie de marketing care își propune să stabilească acele segmente de populație interesate de produsele sau serviciile pe care le oferă afacerea ta în funcție de anumite criterii geografice. 

Având în vedere acest aspect, vei demonstra că înțelegi preferințele, dorințele, nevoile sau interesele pe care le are populația dintr-o anumită zonă geografică, iar faptul că te vei apropia de grupul țintă nu poate aduce afacerii tale decât un succes ridicat. 

De ce este important să ții cont de interesul geografic?

În acest fel vei reuși, cu siguranță, să te apropii de ceea ce se numește performance makerting: vei atrage noi clienți, îți vei maximiza profitabilitatea și vei reuși să crești conștientizarea clienților asupra produselor și serviciilor pe care le oferă afacerea ta. Mai mult decât atât, vei reuși să îmbunătățești aspectele legate de marketingul digital al afacerii. 

Cum poți crea un profil geografic al clienților?

Există câteva metode cu ajutorul cărora puteți colecta datele cele mai importante referitoare la perspectivele locale, având astfel posibilitatea de a vă alimenta planul de acțiune. Unul dintre cele mai utile instrumente în acest sens este reprezentat de sondajele de cercetare: poți selecta un eșantion aleatoriu de consumatori pe care să îi chestionezi referitor la preferințele de cumpărare, apoi să filtrezi răspunsurile în funcție de regiune pentru a potrivi rezultatele cu criteriile geografice, poți folosi analiza comună pentru clasificarea caracteristicilor produselor folosind întrebări, poți testa concepte sau poți desfășura campanii publicitare cu perspective din zonele geografice vizate. 

De asemenea, poți folosi datele de vânzări și datele operaționale pentru a vizualiza evoluția vânzărilor în anumite zone, poți utiliza rapoarte de date geografice în instrumente de analiză web sau poți folosi datele furnizate de dispozitivele mobile echipate cu servicii de localizare. Social Media este, de asemenea, o oportunitate pentru promovarea locală a produselor sau serviciilor pe care le oferă afacerea ta. 


Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.

Google Ads Whatsapp Channel

Articole asemănătoare

0 0 voturi
Evaluarea articolului
Abonaţi-vă
Anunțați despre
0 Comentarii
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Păreri in linie
Vezi toate comentariile
Back to top button