Expres

Surpriză NEPLĂCUTĂ pentru clienții LIDL

 

Clienții Lidl care folosesc parcarea supermarketului ar putea avea surprize neplăcute.

Conform capital.ro, magazinul ar avea o politică prin care îi taxează pe cei care folosesc parcarea cu 100 de lei, fără ca aceștia să fie înștiințați.

Sursa citată a anunțat că mai mulți clienți care au parcat la Lidl Chitila au observat la întoarcerea din magazin că aveau roțile blocate. „Motivul ar fi parcarea pe un loc care nu este marcat. Totuși locul cu pricina nu blochează nici o cale de acces și nu este nici o pancartă în zonă care să avertizeze că parcarea ar fi interzisă”, a notat capital.ro.

100 de lei este taxa pentru deblocarea roților. Unii clienți au refuzat să plătească și au chemat Poliția, ofițerii obligându-i pe angajați să deblocheze gratis roțile.

„Capital a contactat reprezentanții Lidl, însă aceștia nu au transmis nici un răspuns oficial. Povestea cu blocarea roților, se pare că este mai veche și mai mulți clienți au scris către Capital. Este oare un mod prin care Lidl face bani în plus sau doar o parte dintre angajați încearcă să profite de clienți și să obțină resurse financiare extra”, a mai scris capital.ro.


Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.

Google Ads Whatsapp Channel

Articole asemănătoare

0 0 voturi
Evaluarea articolului
Abonaţi-vă
Anunțați despre
0 Comentarii
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Păreri in linie
Vezi toate comentariile
Back to top button