Economic

Noutăți despre Carrefour și Lidl

 

Grupul francez Carrefour, care în România are 303 magazine, printre care 32 hipermarketuri și 218 supermarketuri, a anunţat rezultatele financiare pentru trimestrul al patrulea din 2019. Deși greva din decembrie a afectat afacerea în Franța, Carrefour se îndreaptă spre un an 2019 profitabil, după ce în trimestrul patru al anului trecut a avut o creștere accelerată a vânzărilor, grație rezultatelor solide din Brazilia, conform capital.ro.

„Anul 2019 marchează un punct de cotitură important pentru grupul nostru. Carrefour a realizat o creştere solidă şi profitabilă. Planul nostru de transformare începe să dea roade”, a declarat directorul general Alexandre Bompard.

Potrivit Agerpres, rezultatele complete pe 2019 vor fi publicate spre finalul lunii februarie, Carrefour așteptându-se la un profit operațional de 2,09 miliarde de euro, o creștere de 7,4%.

Altfel, cu 250 de magazine și afaceri spre două miliarde de euro, Lidl este al treilea cel mai mare brand din domeniu în România, conform zf.ro.

Totodată, potrivit unei analize Brand Finance, „Lidl este brandul european cu cea mai rapidă creştere dintre cele 500 cele mai valoroase mărci din lume. Astfel, acesta este un exemplu că retailerii offline pot avea succes chiar şi pe o piaţă în schimbare”.


Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.

Google Ads Whatsapp Channel

Articole asemănătoare

0 0 voturi
Evaluarea articolului
Abonaţi-vă
Anunțați despre
0 Comentarii
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Păreri in linie
Vezi toate comentariile
Back to top button