RĂZBOI pe piața media. TELEKOM acuză EUROSPORT
Eurosport a ieșit de la 1 ianuarie din grila Telekom România, iar postul care transmite în exclusivitate în România Premier League a reacționat și a ieșit cu un mesaj în care a anunțat că ruptura s-a produs din cauza celor de la Telekom, care a refuzar continuarea parteneriatului.
În replică, Telekom a acuzat grupul Discovery, din care face parte Eurosport, de campanie publică injustă.
„Telekom Romania solicită grupului Discovery România, care include canalele Eurosport, să înceteze campania publică injustă împotrivă companiei și să își asume partea sa de responsabilitate pentru rezultatul negocierilor. Compania Telekom Romania este surprinsă de declarațiile și comentariile recente făcute de grupul Discovery pe toate canalele sale de comunicare, după ce Telekom a eliminat din grila sa de programe toate canelele din portofoliul Discovery, pe 27 decembrie 2019.
După ani de parteneriat, benefic pentru ambele părţi, suntem dezamăgiți să vedem că grupul Discovery a ales să lanseze o campanie publică împotrivă noastră și să învinovățească în exclusivitate Telekom Romania pentru încheierea parteneriatului, refuzând în același timp, să își asume, în egală măsură, responsabilitatea pentru acest rezultat. În ciuda comentariilor și articolelor recente care au încercat să sugereze contrariul, compania Telekom Romania a fost întotdeauna flexibilă și deschisă pe parcursul negocierilor și, din perspectiva noastră, acest parteneriat ar fi continuat, dacă grupul Discovery ar fi fost la fel de deschis negocierilor. Din păcate, acest lucru nu s-a întâmplat și condițiile financiare impuse de grupul Discovery au condus la încheierea parteneriatului, în ciuda efoturilor repetate ale Telekom de a reînnoi contractul.
Daca am fi acceptat aceste condiții, clienții noștri ar fi fost afectați de o creștere inevitabilă a preţurilor abonamentelor, pe care o considerăm nedreaptă și inutilă, având în vedere și faptul că, atât statisticile ARMA (Asociația Română pentru Măsurarea Audienţelor), cât și sondajele pentru măsurarea audienţelor pe care le-am realizat intern, în intervalul ianuarie-noiembrie 2019, au relevat un declin în trendurile de vizionare, pentru majoritatea canalelor Discovery și pentru canalele Eurosport, comparativ cu 2018. Având în vedere circumstanțele, am fost nevoiţi să ne modificăm grilele TV și să găsim programe și canale alternative, care să răspundă nevoilor și dorințelor clienților noştri, exprimate în cadrul sondajelor realizate.
În calitate de furnizor de servicii TV pentru 1,35 milioane de clienți români, considerăm că mesajele pe care grupul Discovery le-a publicat în mod repetat pe toate canalele sale de comunicare, începând cu 27 decembrie 2019, prin care grupul induce publicului, în mod eronat, ideea că Telekom este responsabil în excusivitate pentru încheierea parteneriatului, reflectă o conduită de business injustă și nepotrivită și ne afectează afacerile și reputația.
Solicităm grupului Discovery să înceteze campania împotrivă Telekom Romania și să își asume partea de responsabilitate pentru rezultatul negocierilor. Prin tot ceea ce facem acționăm în interesul clienților noștri pe care dorim să îi asigurăm că rămânem deschiși discuțiilor rezonabile cu fostul nostru partener de afaceri”, este comunicatul Telekom.
Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.