Politic

BRAȘOV. Prima firmă de transport angajați în regim de convenție a primit avizul pentru a circula prin oraș

  • IMG-20190814-WA0002_271140.jpg
 
În ședința Comisiei de Circulație întrunită marți a fost avizată solicitarea unei firme de transport persoane de a opri în anumite stații RATBV pe raza municipiul Brașov, pentru a prelua angajații unei societăți comerciale (în regim de convenție). Este prima firmă care a solicitat acest lucru, de când au fost impuse noi reguli prin hotărâre de Consiliu Local. 
 
Asigurarea acestor servicii de transport se face cu autobuze Euro IV. Traseul avizat de comisie începe pe strada Carpaților, cu opriri în trei stații pentru preluarea angajaților, până la sediul societății Kronospan. A fost stabilit și traseul de întoarcere, cu tot atâtea stații intermediare. 
 
„Cel târziu, la începutul săptămânii viitoare această companie de transport persoane în regim special își va putea ridica avizul pentru traseu și oprirea în stații. Deocamdată, din cei aproximativ 15 operatori de transport în regim special, doar această companie, Vlani Trans, a depus solicitare. O parte dintre operatori, care dețin mijloace de transport vechi, Euro II, și nu au depus încă solicitări, motivează acest lucru prin faptul că acest regulament le impune ca, începând cu anul 2020 să circule în municipiul Brașov cu mijloace de transport persoane minim Euro IV”, a precizat purtătorul de cuvânt al Primăriei Brașov, sorin Toarcea.
 
Având în vedere Planul privind calitatea aerului, aprobat de Consiliul Local și avizat de Ministerul Mediului, plan care are o componentă importantă referitorare la reducerea poluării produsă de circulația autovehiculelor, această decizie, de a interzice, începând cu anul 2020, circulația mijloacelor de transport persoane în regim special cu motorizare sub Euro IV, nu face altceva decât să se încadreze în această strategie, după cum a menționat sursa citată.
 
„Având în vedere strategia municipalității de a moderniza parcul auto al RATBV, astfel încât în următorii ani mijloacele de transport în comun vor fi Euro VI sau electrice, pentru a reduce poluare, nu ar fi normal ca mijloacele de transport în comun cu regim special să fie cu motorizare Euro II sau III și să polueze orașul în continuare”, a adăugat Toarcea.


Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.

Google Ads Whatsapp Channel

Articole asemănătoare

0 0 voturi
Evaluarea articolului
Abonaţi-vă
Anunțați despre
0 Comentarii
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Păreri in linie
Vezi toate comentariile
Back to top button