Economic

BVB. 50 de companii semifinaliste, desemnate în cadrul programului „Made in Romania”

 

Programul „Made in Romania: Liga BVB” și-a desemnat, recent, cele 50 de companii semifinaliste, printr-un proces complex de selecție, dintr-un total de aproape 300 de firme înscrise, informează Bursa de Valori București (BVB).

Programul „Made in Romania” a început în 2017, cu 166 de companii nominalizate. La a doua ediție (2018), numărul nominalizărilor a crescut cu 20%, la 201, pentru ca în a treia ediție (2019), să fie înregistrate 296 de companii, cu aproximativ 50% peste nivelul din 2018 și aproape dublu față de prima ediție.

Dintre cele 50 de semifinaliste, un juriu format din 12 experți va alege 14 companii. Cea de a 15-a companie va fi aleasă pe baza votului publicului, în perioada 8 – 21 aprilie, pe website-ul proiectului www.bvbleague.ro/vot-public. Numele celor 15 finaliste vor fi anunțate în 14 mai, în cadrul Galei „Made in Romania”.

Cea de-a treia ediție a programului a adus o serie de îmbunătățiri, cu o segmentare clară a companiilor participante, cât și o restructurare a programului de mentorat, astfel încât „Made in Romania” să ajungă cât mai aproape de antreprenorii din România. La segmentarea companiilor înscrise s-a ținut cont printre altele de cifra de afaceri, număr de angajați și perioada de activitate, astfel că sunt trei categorii de companii: start-up-uri, IMM-uri și companii mari. Fiecare companie participantă concurează, astfel, cu firme de talie similară.

„În cele trei ediții ale programului, am aflat poveștile a peste 500 de companii antreprenoriale românești, unele fiind adevărați campioni, iar altele reprezentând surprize pentru noi prin inovație sau prin dinamica business-ului de la an la an. Toți acești antreprenori români, care produc în România crează locuri de muncă, bunăstare atât pentru clienții lor, cât și pentru angajații lor, contribuie consistent la veniturile bugetare prin plata taxelor și impozitelor către stat, putându-se astfel plăti salarii în sectorul public, pensii și apoi construi școli, spitale și infrastructură. Vorbim despre reinvestirea profitului în societatea în care trăim cu toții. Ne bucurăm că acest program îmbunătățește imaginea și educația aferentă antreprenoriatului în România și dă încredere și altor români că se pot dezvolta afaceri private de mare succes în țara noastră. O societate educată va avea mult mai multe șanse să aibă și o economie dezvoltată”, a afirmat Lucian Anghel, președintele Consiliului de Administrație al BVB.

Ultima etapă a acestei ediții este dedicată tuturor companiilor semifinaliste și implică asistență gratuită în domeniile de interes pentru companii prin workshop-uri regionale (Cluj-Napoca, Iași, Timișoara) și discuții bilaterale la sediile acestora.

„«Made in Romania» este o punte de legătură între antreprenori și consultanți, finanțatori și alți stakeholderi, așa cum bursa pune în legătură antreprenorii care au nevoie de capital pentru finanțarea ideilor de dezvoltare a afacerii cu investitorii care ar putea plasa o parte din banii lor în dezvoltarea afacerilor antreprenorilor”, a conchis Adrian Tănase, directorul general al BVB.

„Made in Romania” este un program al cărui obiectiv este să identifice și să promoveze antreprenoriatul românesc.


Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.

Google Ads Whatsapp Channel

Articole asemănătoare

0 0 voturi
Evaluarea articolului
Abonaţi-vă
Anunțați despre
0 Comentarii
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Păreri in linie
Vezi toate comentariile
Back to top button