BRAŞOV. Oferta Primăriei pentru serviciul de ridicare a maşinilor parcate neregulamentar pe domeniul public
După repetate licitaţii eşuate pentru „Delegarea gestiunii prin concesionarea activităţilor de ridicare, transport şi depozitare a vehiculelor staţionate/oprite neregulamentar pe raza teritorială a UAT Municipiul Braşov”, în această perioadă se lucrează la caietul de sarcini pentru modificarea termenilor de achiziţie, astfel încât proiectul să fie mai atractiv pentru ofertanţi.
Potrivit purtătorului de cuvânt al Primăriei Braşov, Sorin Toarcea, încercările anterioare de licitaţie nu au avut succes din cauza unor condiţii greu de acceptat pentru orice firmă. Concret, se cerea ca cel care lua în concesiune acest serviciu să deţină un teren pe care să-l amenajeze pentru depozitarea autovehiculelor ridicate de pe domeniul public, să-l securizeze, să-i asigure pază şi, tot acolo, să aibă un birou cu activitate non-stop, pentru ca prooprietarii maşinilor ridicate să poată face formalităţile la orice oră pentru a-şi prelua maşina.
„Căutăm soluţii care să vină în sprijinul celor care vor să concesioneze serviciul, astfel încât municipalitatea să asigure măcar terenul”, a precizat Toarcea.
Dacă nu vor suferi modificări faţă de anul trecut când au fost aprobate prin HCL 479/2017, tarifele pentru ridicarea autovehiculeleor parcate neregulamentar sunt următoarele: pentru ridicarea maşinii, indiferent că este autoturism, remorcă sau rulotă, cu masa totală maximă autorizată de până la 3,5 tone, se vor plăti 300 de lei, respectiv 370 de lei pentru cele de peste 3,5 tone.
Tariful de transport este între 150 şi 200 de lei, iar cel de depozitare de 50 de lei. Acestea din urmă se calculează pe intervale de 24 de ore începând de la data şi ora depozitării, nefracţionat. Contractul va fi încheiat pe 5 ani.
Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.