Turism

A început Comandamentul Litoral 2016! Unde puteţi depune reclamaţii dacă vi se încalcă drepturile de consumatori

 
Braşovenii care aleg să-şi petreacă vacanţa de vară pe litoralul românesc au la dispoziţie trei puncte de lucru ale Protecţiei Consumatorilor, pentru a depune reclamaţii sau sesizări legate de încălcarea drepturilor lor de consumatori.
 
Potrivit unui comunicat remis de Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC), turiştii găsesc locaţiile respective în:
 
  • Mamaia – pentru staţiunile Mamaia şi Năvodari
 
  • Neptun – pentru staţiunile Olimp, Neptun, Jupiter, Cap Aurora, Venus, Saturn, Mangalia, 2 Mai, Vama Veche
 
  • Costineşti – pentru staţiunile Costineşti, Eforie Nord, Eforie Sud, Tuzla şi 23 August.
 
Activitatea din cele trei centre se desfăşoară în cadrul Comandamentului Litoral 2016, care a fost deschis de ANPC cu scopul de a preveni şi a combate practicile incorecte, care afectează sănătatea şi interesele economice ale turiştilor, potrivit unui comunicat remis de instituţie.
Comandamentul va funcţiona începând de astăzi până pe 15 septembrie, perioadă în care se vor desfăşura acţiuni de control, de preluare şi cercetare a reclamaţiilor, precum şi de informare a consumatorilor şi de consiliere a operatorilor economici, pentru aplicarea corectă a legislaţiei din domeniu.
 
 


Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.

Google Ads Whatsapp Channel

Articole asemănătoare

0 0 voturi
Evaluarea articolului
Abonaţi-vă
Anunțați despre
0 Comentarii
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Păreri in linie
Vezi toate comentariile
Back to top button