NU MAI SUPORTĂ. BRAŞOVENII se plâng la Protecţia Consumatorilor de starea drumurilor!
Nemulţumiţi de starea drumurilor sau de felul în care se execută reparaţii, numeroşi braşoveni au ajuns la Protecţia Consumatorilor, pentru a depune sesizări. Din păcate, însă, legea nu le oferă comisarilor atribuţii în acest domeniu. Astfel, cetăţenii sunt îndrumaţi către alte instituţii, ajungând chiar în instanţă cu problemele lor. „Au fost sesizări privind blocarea accesului în curţi sau magazine de către cei care repară drumurile, dar şi referitoare la faptul că, din cauza deficienţelor din carosabil, autoturismele oamenilor au avut de suferit. Spun (n.r. braşovenii) că atât timp cât îşi plătesc obligaţiile – impozite, rovinietă etc. – ar trebui ca cineva să fie tras la răspundere. Mai grav este că am avut situaţii în care, din cauza unor deficienţe din carosabil, au avut loc accidente. Din păcate, însă, noi nu avem atribuţii concrete în ceea ce priveşte această problematică. Sunt persoane care au considerat necesar să acţioneze în instanţă proprietarii drumului sau să formuleze reclamaţii la CNADNR sau la proprietarul drumului, ceea ce sfătuiesc şi eu”, a explicat şeful Comisariatului Regional pentru Protecţia Consumatorilor Braşov, Sorin Susanu.
Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.