Explicaţiile şefului unui restaurant din Braşov la singura recenzie critică primită / Ofertă pentru clientul nemulţumit

Explicaţiile şefului unui restaurant din Braşov la singura recenzie critică primită.
Marius Simionică, directorul Restaurantului Figaro din centrul vechi al Braşovului, a răspuns punctual singurei recenzii negative primite.
Clientul care a întocmit-o a relatat: „Am așteptat câteva minute bune ca ospătarul să ne ia comanda. A trecut de mai multe ori pe lângă masă, fără să ne ofere atenție”.
CEO-ul a subliniat: „Sâmbăta este, de departe, cea mai aglomerată zi din săptămână pentru noi, dar și pentru alte restaurante, motiv pentru care timpul de așteptare poate fi mai lung. Este posibil ca înaintea dvs. să fi fost alți clienți care trebuiau serviți sau să fi fost nevoie să le preiau comanda. Acesta este și motivul pentru care ospătarul ar fi putut să treacă pe lângă dvs. fără să vă acorde atenție. Pentru dvs., câteva minute de așteptare pot părea mult, însă pentru noi, în condițiile menționate, este o situație obișnuită. Bineînțeles, încercăm întotdeauna să onorăm comenzile în cel mai scurt timp posibil, dar trebuie să fim sinceri: sâmbăta este o zi dificilă pentru noi”.
Explicaţiile şefului unui restaurant din Braşov la singura recenzie critică primită
În recenzie s-a mai specificat: „Personal nepregătit, dezorientat, fără înclinație către client”.
Iar răspunsul dat a fost: „Pe lângă ospătarii cu experiență, restaurantul nostru lucrează și cu elevi, cel puțin cinci, pentru că dorim să le oferim șansa de a învăța, de a acumula experiență, și ne asumăm eventualele lor stângăcii. Nu vom renunța la ei, pentru că sunt copii buni, harnici și se străduiesc. Este posibil ca dvs. să fi văzut unul sau doi dintre ei. Dacă ați veni în orice altă zi, cu siguranță ați aprecia atitudinea lor. Sâmbăta, fiind terasa plină și cu foarte multe comenzi, este posibil ca ei să nu se fi ridicat la nivelul așteptărilor dvs.”.
Explicaţiile şefului unui restaurant din Braşov la singura recenzie critică primită
Nemulţumitul a mai spus privitor la Restaurantul Figaro: „Terasa este neîngrijită, de pe umbrele cad straturi de mucegai. Scaunele și mesele – murdare, neperiate, neîngrijite. Meniurile murdare, lipicioase”.
La această acuză, şeful a menţionat: „Pe terasa noastră există un tei (poate nu l-ați observat). Acest superb copac este în perioada în care își scutură florile și produce miere. Din cauza acestui fapt, uneori, mierea de tei se depune pe umbrele și cade pe jos, pe mese sau pe scaune. Acest proces durează aproximativ o lună, iar în această perioadă, aceste «straturi de mucegai» sunt, de fapt, miere de tei. Ne cerem scuze dacă acest lucru v-a deranjat însă și teiul rămâne exact unde este”.

„Nu recomand localul”, a mai spus clientul.
„Aici nu prea pot comenta. Însă aș fi fost curios să știu cum a fost mâncarea, pentru că nu ați menționat nimic. Este posibil să fi plecat înainte de a comanda după cele spuse mai sus, ceea ce păcat. Noi ne cerem sincer scuze și… dorim să vă oferim din partea noastră o cină în familie, într-una din serile în care avem recital de pian, sperând să vă schimbați puțin părerea și să ne recomandați”, a încheiat Marius Simionică.
Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.

