Expres

Wizz Air – anunţ important pentru clienţii săi

Wizz Air a anunţat o actualizare importantă cu privire la opțiunile sale de asistență pentru clienți. A renunțat la numărul de telefon al centrului de apelare cu tarif premium. Astfel, pasagerii români vor putea apela de acum centrul telefonic de asistență la tarife locale, potrivit profit.ro.

Wizz Air le recomandă pasagerilor să utilizeze platforma sa online self-service, disponibilă prin intermediul site-ului web Wizz Air sau al aplicației mobile. De acolo, clienții își pot gestiona rezervările, pot obține informații despre zborurile lor, pot face modificări, pot solicita rambursări sau pot rezolva probleme legate de întârzieri sau anulări.

Clienții Wizz Air pot solicita informații non-stop despre propria rezervare, starea zborului, bagaje și alte servicii prin intermediul chatbotului online al companiei aeriene, Amelia.


Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.

Google Ads Whatsapp Channel

Articole asemănătoare

0 0 voturi
Evaluarea articolului
Abonaţi-vă
Anunțați despre
0 Comentarii
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Păreri in linie
Vezi toate comentariile
Back to top button