Turism

Vacanță în Creta terminată urât / 22 de ore… în aer / Charter cu aceeași companie care operează (și) de pe Aeroportul Brașov

Vacanță în Creta terminată urât.

Joi, aproape 200 de români care și-au petrecut o săptămână de vacanță în Creta au avut parte de un coșmar. Oamenii s-au trezit cu noaptea în cap să prindă zborul de întoarcere, de pe aeroportul din Heraklion, însă au aflat că aeronava are o defecțiune tehnică. Au decolat de două ori, dar de fiecare dată avionul s-a întors pe pistă. Alți 200 de români, care urmau să plece în Creta cu aceeași aeronavă, şi-au pus în aşteptare sejurul.

Jurnaliștii de la TVR Info au încercat să obțină un punct de vedere din partea liniei aeriene. În zadar, însă. Pe site-ul companiei aeriene elene există un formular online pentru reclamaţii. Conform legislaţiei europene pentru protecția consumatorilor, pasagerii pot primi primi despăgubiri pentru zborurile anulate între 250 și 600 de euro.

Sky Express este compania aeriană despre care se face vorbire, aceasta operând curse spre Creta (Heraklion) și de pe Aeroportul Brașov.

Vacanță în Creta terminată urât

O doamnă a scris pe contul său de Facebook aventură de care a avut parte: „Sfat prietenesc: EVITAȚI SĂ MERGEȚI CU AVIONUL ÎN GRECIA în perioada asta. Avionul nostru trebuia să decoleze la 7 dimineața din Heraklion (Creta) cu direcția Timișoara. Ne-am trezit la 3:30 ca să ne pregătim pt. pickup-ul de la hotel. Totul părea OK, la 7 dimineața am decolat. După cca. 10 min. în aer, ni s-a transmis că este o problemă tehnică și că trebuie să ne întoarcem pe aeroport. Ne-am întors, ne-au dat jos, am stat cca 45 min., apoi ne-au chemat din nou în avion. Am decolat din nou. Am mers 15 min. cu avionul și din nou, când eram deja de ceva timp deasupra apei, ni s-a spus că IAR ne întoarcem pe aeroport, pt. că în continuare sunt probleme tehnice”.

În continuare, femeia respectivă a relatat: „Am rămas pe aeroport de la ora 9 până pe la 12 când în sfârșit am reușit să aflăm o informație măcar despre ce urmează să se întâmple cu noi. Compania aeriană Sky Express nu își asumă nimic… O nebunie curată. Copii mici, oameni de toate vârstele, toți epuizați și fără nici o idee despre nimic, într-un aeroport hiper-aglomerat, unde lumea stătea pe jos efectiv pt. că nu mai era loc niciunde. O vacanță frumoasă s-a terminat urât. După un drum extenuant, am aterizat în România în sfârșit… A durat cca. 22 de ore, deși trebuia să dureze mai putin de 3. E ultimul charter spre Creta pe care îl voi lua eu și toți cei care am fost pasageri ai zborului”.


Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.

Google Ads Whatsapp Channel

Articole asemănătoare

0 0 voturi
Evaluarea articolului
Abonaţi-vă
Anunțați despre
2 Comentarii
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Păreri in linie
Vezi toate comentariile
vax populi
3 luni în urmă

Iar ati luat rata zburatoare,fiindca nu aveti una de-un leu in buzunar ? Haoleu !

vax populi
3 luni în urmă

Ah,sa nu uit: eu am patit-o si eu mai urat decat voi: OTP-LHR-LAX (all British Airways)-ANC (Anchorage) – 2000 E. In Los Angeles… TZEAPA mare cat American Airlines.See you next day boys & girls ! 🙂 Deci,intre gresie nocturna marca… Citeşte mai mult »

Back to top button