Abonamentul la Netflix ar urma să devină gratuit
Abonamentul la Netflix ar urma să devină gratuit
Netflix s-ar gândi la un abonament 100% gratuit în Europa – înţesat de publicitate – după ce a încercat în 2022 un abonament ”accesibil” cu publicitate, care ar permite platformei de streaming video on demand (SVOD) să-şi crească numărul utilizatorilor şi veniturile, relatează 20minutes.fr, citat de News.ro.
Platforma, a cărei creştere a scăzut puternic la sfârşitul lui 2021, şi-a revenit după lansarea unei oferte cu publicitate, în valoare de 5.99 de euro, de exemplu, în Franţa, faţă de 13,49 euro abonamentul standard, fără publicitate.
Această formulă ar urma să atragă 40 de milioane de abonaţi noi, potrivit unui oficial din conducerea Netflix.
O ofertă 100% gratuită – adică finanţată exclusiv din publicitate – ar putea permite Netflix să-şi crească atât numărul utilizatorilor, cât şi veniturile.
Potrivit Bloomberg, ea ar urma să fie rezervată într-o primă fază pieţelor europeană şi asiatică, pe care există deja reţele de televiziune gratuite, ca în Franţa.
Nu a fost avansată vreo dată pentru ofertă, însă probabilitatea unui anunţ în acest sens este mare.
Platforma de streaming a anunţat în aprilie 2023 că utilizatorii ofertei cu publicitate generează un venit mai mare decât al celor cele fără publicitate, Standard şi Premium.
Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.
suntem sătui de publicitate,pina si TVR,are publicitate,o data la 9 minute,pac,reclame plicisitoare,repetitive si promo-uri de 2 bani, SICTIR !!!
Citeste o carte, aia nu are publicitate.