Expres

Veste neplăcută de la Electrica. Crește suspansul, crește și factura

Veste neplăcută de la Electrica. Crește suspansul, crește și factura

Electrica Furnizare anunță că „perioada de optimizări ale sistemelor noastre informatice se prelungește până la 15 februarie, motiv pentru care MyElectrica (web & mobile app) este, în continuare, indisponibilă”.
Anunțul a venit chiar în ziua în care brașovenii și nu doar ei ar fi trebuit să poată să-și vadă facturile pentru energie electrică/gaze naturale, să transmită indexurile autocitite și chiar să facă plăți. Asta după ce compania a avut, timp de o lună, multe servicii indisponibile sau cu „limitări în accesarea anumitor funcționalități utilizate de către tine în relația cu noi”.

Ca și la precedentul anunț, clienții află că și emiterea facturii se va face după repunerea în funcțiune, adică după 15 februarie.

„De asemenea, factura ta de energie electrică şi/sau gaze naturale va fi emisă şi va ajunge la tine la o altă dată decât cea obişnuită, respectiv începând cu a doua parte a lunii februarie, iar termenul de plată se va raporta la momentul emiterii facturii”.

Chiar dacă vor avea „perioadă de grație”, brașovenii se tem și mai mult că facturile vor fi și mai mari, ajungând să însumeze două luni de consum.
De altfel, unii cred că acesta ar fi și scopul „indisponibilității” prelungite, umflarea notelor de plată.


Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.

Google Ads Whatsapp Channel

Articole asemănătoare

0 0 voturi
Evaluarea articolului
Abonaţi-vă
Anunțați despre
0 Comentarii
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Păreri in linie
Vezi toate comentariile
Back to top button