Sport

Cai putere la Râșnov. Noutăți și surprize

Cai putere la Râșnov.

Se anunță o cursă de senzație în etapa de debut a noului Trofeu Național Masters de viteză în coastă, programată în acest week-end. Cu mașini deosebit de rapide și nume importante ale automobilismului sportiv românesc.

Cai putere la Râșnov

De la startul etapei râșnovene nu putea lipsi campionul en-titre al categoriei II la viteză în coastă – Octavian Ciovică (Radical SR8 Evo). El îl va avea adversar direct pe un alt campion al sezonului precedent – Jerome France (Norma M20-FC). În lupta trofeului suprem se alătură și Emil Ghinea (Mangalia) cu Norma M20F complet refăcută. Precum și Silviu Dumitrescu, care revine la start după o absență de un sezon, timp în care și Osella PA 2000 a sa a fost refăcută. Pentru prima oară, Costel Cășuneanu va pilota un monopost – modelul Wolf GB08. Lista celor 7 modele ale categoriei II este completată de Silver Car S2-ul lui Răzvan Dragomir, respectiv de Radicalul Prosport Evo pilotat de Dragoș Savloschi.

Cai putere la Râșnov

Cap de listă este triplul campion național al categoriei I – Mihai Leu. Hunedoreanul a trecut în premieră la volanul unui Audi R8 GT3 LMS. Îl are adversar direct la grupa 1 pe Claudiu Erhan cu al său prototip ATS RR Turbo. Totuși, în lupta directă pentru victoria categoriei – și de ce nu, a etapei, Leu va avea rivali pe cinste. Alexandru Pițigoi (Porsche 911 GT3 Cup) e dornic să bifeze prima victorie a sezonului înainte de participarea la Europeanul de viteză în coastă din Austria. Și Simone Tempestini – septuplul campion absolut de raliuri – este prezent la Râșnov și pentru a-și pregăti prima etapă din CNRB, de la Odorheiu Secuiesc. Nu doar pilotul Napoca Rally Academy revine la Râșnov, ci și experimentatul Horațiu Ionescu Cristea, care va aduce la start un model Porsche 911 GT3 Cup, însă de generație 996 (comparativ cu 991 al lui Pițigoi). Deși va pilota o Honda Civic de grupa 4, bulgarul Iskren Veselinov a demonstrat în sezonul precedent că este capabil de mult mai mult decât supremația grupei și clasei sale. De asemenea, Dudu Șenchea pare să fie încrezător în Evo VIII-ul său de grupa 3, cu care speră să prindă un loc pe podiumul categoriei.

Nu doar modelele cu propulsie vor fi la putere în prima etapă a Trofeului Național Masters de viteză în coastă, ci și cele TCR. La start vor fi și vehicule electrice.

Pe lista de înscrieri regăsim și râșnoveni. Loredan Ștefan va fi la comenzile modelului Honda Civic în regim de concurs în cadrul grupei 5, Adrian Manta, cu o altă Honda Civic, fiind al doilea la start – în calitate de deschizător.

Privitor la restricțiile de circulație cauzate de etapa de debut a Trofeului Național Masters, citiți AICI.


Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.

Google Ads Whatsapp Channel

Articole asemănătoare

0 0 voturi
Evaluarea articolului
Abonaţi-vă
Anunțați despre
4 Comentarii
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Păreri in linie
Vezi toate comentariile
jonelul
1 an în urmă

Vedeti sa nu dati in gropi sau sa nu intrati peste spectatori cu bolizii vostri de rahat !

Willy
Răspunde la  jonelul
1 an în urmă

Asa jonele, stai pe sport. Cu aia cu ski-ul ce mai zici? Nimic, s-a incalzit vremea?

Back to top button