Pachete de servicii turistice… sumare
Șapte agenții au primit amenzi în valoare de peste 32.400 de lei
E vară, a început perioada concediilor, astfel că pachetele de servicii turistice oferite de operatorii de resort sunt tot mai ofertante, la prima vedere în avantajul clientului. Numai că, în urma controalelor efectuate de Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorului (CJPC) Brașov la agențiile turistice din județ, au ieșit la iveală o serie de deficiențe în privința modului de lucru al unora dintre acestea. Sumarizând lipsurile constatate la 10 agenții de turism din municipiu, enumerăm cinci mai des întâlnite. Astfel, comisarii brașoveni au verificat contractele și nu au regăsit denumirea structurilor turistice oferite. La circuitul capitalelor nu erau menționate hotelurile, iar mijlocul de transport nu era clasificat. În câteva contracte încheiate nu s-a specificat categoria de clasificare la unitățile de cazare și alimentație publică, iar pe altele lipsea semnătura și ștampila pe toate paginile. De asemenea, la cazarea pe bonul de comandă se făcea o trimitere gen „conform cu calalogul”, în catalog era menționată cazare de două și trei stele, iar pe pagina unde erau enumerate hotelurile nu apărea o clasificare individuală. Așadar, clientul nu prea știa unde va fi cazat. Ca urmare, pentru deficiențele constatate, au fost aplicate șapte sancțiuni contravenționale, în valoare totală de 32.400 de lei.
Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.