BRAŞOV. Şase clienţi ai unui hotel de lux din Poiana Braşov au anunţat după 4 zile că s-ar putea să fi suferit o toxiinfecţie alimentară
Culmea, oamenii s-au cazat la unitatea din Poiană doar aseară
Şase turişti din Bucureşti cazaţi la un hotel de lux din Poiana Braşov au solicitat astăzi intervenţia Ambulanţei, acuzând simptome de toxiinfecţie alimentară. Cei şase ar face parte dintr-un grup mai mare de turişti ce ar fi avut asemenea probleme încă de acum 4 zile, în condiţiile în care s-au cazat la unitatea hotelieră din Poiană aseară.
„Simptomele au debutat în urmă cu 4 zile, nu se ştie de unde şi cum. Din 13 persoane, 7 nu mai aveau simptome astăzi, la sosirea echipajului de ambulanţă, iar celelalte 6 au fost examinate, dar aveau simptome ameliorate sau absente. Nimeni nu a vrut să fie transportat la spital”, a declarat purtătorul de cuvânt al Serviciului Judeţean de Ambulanţă, dr. Adriana Palaghiea, precizând că nici nu era cazul, dată fiind starea de sănătate a turiştilor.
La rândul său, şeful Comisariatului Regional pentru Protecţia Consumatorilor (CRPC) Braşov, Sorin Susanu, ne-a explicat că angajaţii din subordinea sa au mers la faţa locului imediat după alerta de toxiinfecţie alimentară şi au verificat unitatea, fără a găsi nereguli. De altfel, hotelul respectiv a mai fost verificat de Protecţia Consumatorilor, de-a lungul timpului, fără a se găsi deficienţe majore.
Cât despre turiştii care au dat alerta, „aceştia s-au cazat aseară la hotelul din Poiana Braşov şi au luat doar cina şi micul-dejun, iar simptomele le aveau dinainte, după cum au recunoscut”, ne-a detaliat şeful CRPC Braşov.
Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.